dijous, 10 de juny del 2010

"Boig per tu"

"Boig per tu" del grup Sau.


A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat, boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.




La cançó "Boig per tu" cantada per Sau i Luz Casal en el Concert de Mitjanit de l'any 1992.




"Es por ti" de Luz Casal. Una versió de la cançó de Sau en castellà.

Escribo una y otra vez

No puedo vivir sin ti
Me paso los días
Esperándote

Cómo te puedo amar
Si lejos de mí estás
Si yo estoy loca
Es por ti

Sé muy bien que desde este lugar
Yo no llego a donde estás tú
Y aunque dentro de mi copa está
Reflejada tu fría luz
La beberé
Servil y acabada
Es por ti

Sin ti el amanecer
En lágrimas nacerá
Mojando la lluvia
Que caerá sin fin

Y tú me atraparás
Con esa blanca luz
Si yo estoy loca
Es por ti

Sé muy bien que desde este lugar
Yo no llego a donde estás tú
Y aunque dentro de mi copa está
Reflejada tu fría luz
La beberé
Servil y acabada
Es por ti

Y si estoy loca
Es por ti

Es por ti

Es por ti








I, fins i tot, la cançó en un concert d'OT a Barcelona.

1 comentari:

  1. NEREA 1ERA13:07

    ESTÁN LES CANCONS MOLT BÉ, ARA QUE YA NO TINC EXÀMENS ET FARÉ LES ACTIVITATS

    ResponElimina